poniedziałek, 8 marca 2021

Taniec na łące-koniec:)


Witam!!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać  zakończenie haftu "Taniec na łące". Ostatnio wyglądał on tak:




A po skończeniu wygląda tak:



I od razu po skończeniu zaniosłam do ramiarza i skończony wygląda tak:




No i jak Wam się podoba??/


W sobotę spotkała mnie ogromna niespodzianka i pełne zaskoczenie. Okazało się, że na blogu http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/ pozostawiłam 7000 tysięczny komentarz i otrzymałam od Sylwii taki oto upominek:



Sylwia jeszcze raz bardzo dziękuję:)

I kolejny ręcznie malowany naparstek od Janki:




Chciałabym Wam polecić nową książkę Karoliny Wilczyńskiej pt:" Pierwsze wesele"






Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

24 komentarze:

  1. W ramce haft jeszcze bardziej zyskał na urodzie. Gratuluję wygranej , takie nożyczki też by mi się przydały. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia haftu, w ramie prezentuje się super :) wygrana też fajna, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i oczywiście ukończenia haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny haft :) Buziaki Jadziu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft. Sprawnie Ci z nim poszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft ci wyszedł. Gratuluję wygranej u Sylwii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, podoba sie i to bardzo- jest przepiękny:)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie cudne pracochłonne doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczny ten Twój taniec na łące:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tańczyła igła z nitką i powstało cudeńko!
    Gratuluję pięknych upominków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny obraz :)
    Gratuluję nagrody od Sylwii

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafcik rewelacyjny! Pięknie wygląda oprawiony!
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, dynamiczny haft. Do tego bardzo ładnie oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca Jadziu. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość niespodzianką ☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. U la la, piękna robota! Naparstek od Janeczki cudny :) Pozdrawiam Was Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft, oprawiony wygląda świetnie. Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na tą książkę:))przeczytałam już wszystkie książki tej autorki:)cudny haft zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyhaftowany obraz. Jest taki radosny:) Już niedługo wiosna i my będziemy "tańczyły" radośnie:) Serdeczności Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały obraz! Już chyba kiedyś wspominałam, że wybierasz śliczne wzory.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń