sobota, 13 maja 2017

Ażurowy szal:)



Witam!


W kwietniu zapisałam się na Facebooku w grupie "Podziergajmy wspólnie" na zrobienie ażurowego szala-Darmuty. W ten sposób uczę się wzorów ażurowych na drutach,o których dotąd nie miałam zielonego pojęcia.Muszę przyznać,że idzie mi co raz lepiej,a nawet takie dzierganie wciąga:))Na wydzierganie szala mamy jeden miesiąc.Wzięłam się do pracy i najpierw zamówiłam włóczkę:





A następnie rozpoczęłam pracę. I tak wyglądają poszczególne etapy tej pracy:






 Tutaj już blokuję szal:


 A tutaj prezentacja gotowego szala:





Szal robiłam drutami nr 4. Jestem z siebie mega dumna,gdyż pierwszy raz zrobiłam w całości ażurowy szal na drutach, a wbrew pozorom nie jest to taka łatwa praca!!!

Jeszcze chciałabym Wam pokazać dalszy ciąg naparstków jakie otrzymałam od Josefiny z Meksyku:




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

41 komentarzy:

  1. Jadziu przepięknie Ci wyszedł, tym bardziej podziwiam, bo piszesz że dopiero sie uczysz ażurów:)
    ja na razie nie mam czasu na robótki, ale mam nadzieję że wkrótce to sie zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu fiu kochana ale cudny szal robisz....dla mnie to czarna magia...tzn. zrobiłam dwa szale a raczej kominy dla dzieci ale z najprostszych oczek prawo- lewo hi hi:-)
    No i śliczny kolor włóczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe Jadzi rączki potrafią cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziu, w 100% powinnaś być z siebie dumna! Druty to dla mnie czarna magia, więc tym bardziej podziwiam Cię za wytrwałość! Przepiękny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu przepiekny szal Ci wyszedł zdolna z Ciebie babeczka,podziwiam�� pozdrawiam cieplutko��

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki wspaniały szal!!!! Jestem zachwycona :)
    Naparstki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny szal, otulić się takim w chłodny poranek to jakby na moment wrócić pod kołderkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały! Masz talent do dziergania! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszedł, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Parabéns! É muito bonito.
    Gostei também muito dos dedais.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny! Sliczny wzór szala. lubię takie delikatne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj śliczny ten szalik zrobiłaś! Wiem, że to nie łatwa sprawa szczególnie na początku przygody z drutami, bo sama ciągle (z przerwami ) się uczę :)


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały szal, możesz być z siebie dumna! Ażurki są fajne, ale wymagają koncentracji.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow !! Ale spwaniały ten szal Kochana Moja !!! Bardzo mi się podoba :) Buziaczki Tobie ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal wyszedł po prostu świetnie. Jak dotąd takie ażurki jeszcze nie są dla mnie. Tym bardziej gratuluję.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny szal. I Ty twierdzisz , ze się dopiero uczysz ??? To co będzie jak się nauczysz :D
    Naparstki super , mam podobna gromadkę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli takie są Twoje początki to co będzie się działo kiedy uznasz że już umiesz?:)) Cudny!! Wzorek śliczny kolorek niebiański nic dodać nic ująć!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Jadziu efektu, szal piękny. W ażurach lubię to, że jak się załapie rytm to się leci. Nie lubię momentu gdy stwierdzam, że zapodziałam gdzieś oczko. Ale robię mniejsze rzeczy np czapeczkę dla wnusi. Dziergaj, dziergaj bo masz duże możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pełna podziwu - piękna delikatna Darmuta !

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny i delikatny szal.Zdolniacha z Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny szal, Jadziu!
    Podziwiam za te ażurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny szal! Bardzo podoba mi się kolor i wzór.
    Ludki od Josefiny fantastyczne :) Słonecznej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że haft popadł w niełaskę. Szal piękny, kolor również, a ażur tym bardziej. Gratuluję Jadziu tak szybkiej nauki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny szal i cudne naparstki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny delikatny szal! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Buen trabajo y el color es muy lindo.
    bonitos dedales.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny szal, brawo Jadziu!!! Naparstki kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  29. No kochana szalik pierwsza klasa!!! Bardzo mi się podoba:-))) Brawo!!!
    Naparstki zabawne:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Un buen trabajo y simpáticos dedales.
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  31. Parabéns pelo fantástico trabalho!
    Os dedais são muito bonitos
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać , że idzie ci bardzo dobrze . Szalik wychodzi rewelacyjny , pierwsze koty za płoty . Teraz będzie tylko coraz lepiej , Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. O szal taki letni - delikatny jak chmurka - extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ło mamuś, ten szal jest przepiękny. patrze, wzdycham i myślę sobie: może się jednak przeprosić z drutami?!
    pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyszło super! Bardzo ładny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Good job and so funny thimbles.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś próbowałam zrobić taki szal, więc domyślam się ile pracy włożyłaś w jego wykonanie. Wygląda rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wielkie wyzwanie przed tobą,wspaniały bedzie ten obraz

    OdpowiedzUsuń