sobota, 6 maja 2017

Sal u Agaty:)



Witam!


To już przedostatnia odsłona salu"Tea Time".Dzisiaj jest własnie pierwsza sobota nowego miesiąca i czas na pokazanie postępów w tym salu:)







Chciałabym się pochwalić przepięknymi medalionami,jakie otrzymałam od Ewy 
 z bloga Naparstki Ewki. Ewa wykonała je własnoręcznie:)





Są przepiękne.Ewcia bardzo Ci dziękuję za ogromną niespodziankę:)))

I jeszcze chciałabym Wam polecić trzeci tom książki Natalii Sońskiej "Kropla zazdrości,morze miłości".Jest to książka typu lekka,łatwa i przyjemna:)Polecam





Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

29 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek powstaje, fajnie mógłby wyglądać w kuchni :).
    Prezent dostałaś przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbaciany obrazek pięknie się prezentuje :-)
    Medaliony śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi , że medaliony podobają się :)
    Salowe hafciki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczny obrazek :) Medaliony przepiękne dostałaś :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy powstaje obrazek i faktycznie apetyczny :)
    prezenciki też ładne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutko się zrobiło! Śliczny hafcik Jadziu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny będzie ten obrazek. Przypomina mi dom mojej Babci. brazek jest uroczy i apetyczny:)
    Piękne medaliony. Zawsze mnie zachwycają takie prace. Sliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny obrazek. Medaliony rewelacyjne! Zawsze na takie chorowałam, zakupiłam nawet elementy, ale wena odeszła;)
    Książkę zapisałam, lubię lekkie i przyjemne, bo życie jest i tak wystarczająco stresujące.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako całość haft będize bardzo ciekawy i śliczny! Medalinon wspanaiły dostałąś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bliżej końca i będzie świetny haft. Już teraz pięknie wygląda. I gratuluję medalionów. Są prześliczne.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie przybywa:)reszta cudna

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft już jest prześliczny, a medalion, który otrzymałaś, jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się wzór tego haftu i już coraz bliżej końca, super!
    Cudne biżuteryjne prezenty dostałaś, ten w czerni szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasteczka przesłodkie, już niedaleko do końca całości obrazka =) Piękne medaliony dostałaś =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Um trabalho perfeito.
    Deve ser um livro interessante.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki obrazek jeszcze troszeczkę i koniec.Po oprawieniu będzie jeszcze ładniejszy. Piękny medalion:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę samozaparcia w tym hafcie:))mnie udało się wyhaftować tylko filiżankę:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten Sal od dawna skradłmoje serce, lubię takie skrajności, albo coś małe precyzyjne, albo coś duże, imponujace swą wielkością. Medaliony superowe, teraz będziesz Dama 😉
    Buziaki❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft do przodu :) Prezenty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny haft.Ja mam taki medalion od Marysi z bloga "Moje naparstki" i bardzo go lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Jadziu haft jest prześliczny. Jeszcze trochę i będzie końcówka. Medaliony cudne , zwłaszcza ten pierwszy z różyczkami , taki retro. Pozdrawiam serdecznie , a książkę zapamiętam i może sięgnę po nią.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafcik super powstaje już tylko jeden element został ;) Piękny prezencik dostałaś, a książkę mam choć jeszcze nie wiem czy ochota na nią przyjdzie ale jak jest to pewnie przeczytam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciasteczka są słodkie:-) A te medaliony są prześliczne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hafcik super, prezenty piekne! Pozdrawiam ciepluteńko ��

    OdpowiedzUsuń