środa, 29 maja 2019

Sara Moon c.d:))




Witam!

Chciałabym Wam pokazać postępy w hafcie "Sara Moon".Tak wyglądał haft kiedy pokazywałam ostatnio:




A tak wygląda na dzień dzisiejszy:





Haft w realu wygląda dużo lepiej niż na zdjęciu. Jest bardzo delikatny i pastelowy:)Pewnie efekt  będzie dopiero po odbiorze od ramiarza:))


Nie wiem czy znacie pisarkę Natalię Sońską,która pisze bardzo relaksujące książki dla kobiet. I właśnie dzisiaj polecam Wam taką książkę pt:"Cała przyjemność po mojej stronie" Jest to pierwszy tom tej powieści.Gorąco polecam:)





I jeszcze piękne naparstki z Hiszpanii:





Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

22 komentarze:

  1. Witaj Jadziu! Haft jest zachwycający, taki zwiewny, romantyczny! Cudny! Natalii Sońskiej czytałam "Obudź się Kopciuszku", bardzo fajnie pisze. Chętnie przeczytam to, co polecasz! Naparstki urocze!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik faktycznie bardzo delikatny, piękny będzie. Sońskiej czytałam "Uwierz w miłość Calineczko"

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny delikatny hafcik Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik już jest piękny. Nie znam tej autorki , dziękuję za polecenie . Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się wspaniały haft ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pastelowe kolory. Bardzo mi się podobają takie hafty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie co pierwsze skończysz -Sarę czy autobus?trzymam kcikuki za Sarę

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny haft i niezły postęp od poprzedniego pokazania go! niedługo będzie już cały konik :) a naparstki super, chociaż nie takie typowo hiszpańskie, może z północy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo postawiłaś krzyżyków od ostatniego razu.Haft jest skomplikowany. Masz anielską cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz:))tak mi się wydawało,że Ty już taki haftowałaś,ale teraz zobaczyłam ,że chyba z tej kolekcji haftowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sara na zdjęciach też jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bonito trabajo y hermosos dedales
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam, Jadziu, Twoje zamiłowanie do haftowania takich olbrzymów! Ja nie mam cierpliwości ;)
    Naparstki przecudne! Chyba wszystkie takie lubimy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne naparstki. A haft podziwiam.bo już widać jego delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muito bonitos dedais. Admiro a delicadeza do bordado.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny hafcik. Naparstki świetne .

    OdpowiedzUsuń
  17. Tudo bonito!
    Tenho o 3º dedal.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo w Twoim hafcie przybyło, a książki nie znam. Muszę poszukać jej w mojej bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I kolejny zaczęty hafcik zapowiadający sie uroczo :) O i tej serii nie znam a też chyba jest 2 cz muszę poszukać ;) Fajne naparstki :)

    OdpowiedzUsuń