poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Niesamowita Wizyta!!!!




Witam!!!






Jak wiecie w Bolesławcu od czwartku odbywało się "Święto Ceramiki".Niestety dla mnie nie jest to atrakcją i staram się zawsze wyjechać gdziekolwiek:))) Bo ileż można patrzeć na"skorupy" na każdym rogu i każdego dnia????Tego nikt nie zrozumie kto nie mieszka w Bolesławcu!!!!!!

W sobotę przyjechała do mnie Renia -blog https://renia69802.blogspot.com/- z mężem Rafałem oraz kuzynką Iwoną:




Z Renią znamy się już ponad 4 lata ale nigdy nie widziałyśmy się w realu.Spotkałyśmy się pierwszy raz:) Ależ co to było za spotkanie!!!!!!Niesamowicie ciepli,życzliwi,wspaniali ludzie!!!!Na dniach ceramiki spędzili tylko 2 godziny( oczywiście ja tylko ich zawiozłam i po nich pojechałam) a resztę czasu nie mogliśmy się nagadać.Było  C U D O W N I E !!!!
Reniu,Rafale i Iwonko bardzo Wam dziękuję za te cudowne chwile!!!Jesteście  W S P A N I A L I !!!!!! Aż żal było żegnać Was wieczorem.Ale myślę,że to nie było nasze ostatnie spotkanie:))

Oczywiście "szalona" Renia obdarowała mnie prezentami:
















Oczywiście to nie wszystko,ale resztę niech pozostanie naszą tajemnicą:)))))

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

25 komentarzy:

  1. TO kolej na mnie.......a co Ona mogła?Wspaniałe spotkanie i jak to z Renią bywa z upominkami przesadza, ale to miłe ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi tam zaraz przesadza:)
    Jadziu jesteś wspaniała ciepła niesamowita wesoła gaduła:)
    pewnie że powtórka będzie za rok ...
    dziękuję za wspaniałe słowa dla mojej skromnej osoby i rodzinki:)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne spotkanie miałyście:)aż Wam zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest prawdziwa magia blogowa. Gratuluję takiego cudownego spotkania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bellos regalos que te hizo Reina, tiene un blog muy bonito ,
    La cerámica es preciosas y me coge muy lejos para ir a visitarla.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc prezentów i cudowne spotkanie !! Sama myślałam wybrać się pooglądać te "skorupy " , ale wypadło mi wesele :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe spotkanie pełne ciepła i radości! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O raju, prezentom nie ma końca;) Cudownie zostałaś obdarowana! Takie spotkania są wspaniałe! Swoją drogą jakoś tak jest, że jeśli świetnie dogadujemy się w świecie wirtualnym, to i w realnym to się sprawdza.
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałego spotkania. :) Dosknale rozumiem Twoja niechęć do "skorup", mam to samo z wikliną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to super spotkanie!
    A obdarowana zostałaś po królewsku :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Jadziu 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale prezenty i wspaniałe spotkanie. Internet to cudowne medium, ale spotkania na żywo nic nie zastąpi, a skorupy są piękne. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. wizyta bardzo udana,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jak fajnie! Magiczne :))) jak milo ze sie spotkaliscie i cudnie spedziliscie czas! Prezenty niesamowite i ogromnie duzo ich :))))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Estão de parabéns pela maravilhosa reunião. Tudo muito bonito.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze po drodze nam z ludźmi, którzy mają upodobania podobne do naszych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim marzeniem jest pojechać kiedyś do Bolesławca w trakcie Targu Ceramiki :) Ot, tak bywa ;) W tym roku wreszcie zakupiłam pierwsze dwa kubki z ceramiki bolesławieckiej i muszę uczciwie powiedzieć, że przepadłam... No piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  17. haha oj tak jak ma sie coś blisko i jeszcze jest uciążliwe to i sie nie dziwię ;) My zawszę złorzeczymy jak demonstracje są w Warszawie, no bo oprócz nich też wiele imprez na drogach się odbywa a ruch uliczny zablokowany brrr przejechać się nie da... jaka miła wizyta, a ile wspaniałości dostałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne są takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie wizyty są zawsze fajne pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spotkanie i piękne prezenty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spotkanie w realu zawsze jest inaczej.
    Super prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne spotkanie i piękne prezenty.
    Zdradzisz cóż to za uroczy tukan? Z czego został wykonany?
    Dobrego tygodnia! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ dużo prezentów dostałaś! Wspaniała sprawa takie spotkanie. Jeszcze bardziej zacieśnia się przyjaźń!

    OdpowiedzUsuń