sobota, 18 lutego 2017

Wyjaśnienie zagadki!!



Witam!!!


Dzisiaj chciałabym Wam wyjaśnić rozwiązanie zagadki nowego haftu,który opublikowałam 2 posty temu. Otóż postanowiłam tym razem wyszyć tygrysa ,do którego tak na prawdę przymierzałam się od kilku lat;




Wyszywam na kanwie nr 16 nićmi DMC. Ostatnio było tak:





Trochę podgoniłam i wygląda tak:




Chciałabym powiedzieć,że po zrobieniu chusty zafascynowały mnie druty i postanowiłam zrobić sweterek w całości od góry.W tym przedsięwzięciu pomaga mi Iwonka z bloga koronki Iwonki (tutaj).Dzięki jej wsparciu po woli powstaje mój sweterek.Robię go z wełny -chyba bukle,drutami najpierw- 3 a potem 4.Przyznam się,że już dwa razy prułam,ponieważ Iwonka powiedziała,że nie mogą być takie duże dziury:) Ta wygląda ta włóczka:




Tu początek pracy:



A tutaj próbowałam zrobić zdjęcie przodu i tyłu:




Iwonko chciałabym Tobie bardzo podziękować za cenne rady,za to,że znalazłaś dla mnie chwilę czasu,że mnie motywujesz, że odpowiadasz na moje nieprofesjonalne pytania i za to że.........JESTEŚ!!!!

A teraz chciałabym się pochwalić naparstkami jakie specjalnie dla mnie zrobiła Bożenka Marciniak. Umówiłam się z nią na wymianę naparstkową. Ja zbieram dla niej naparstki bolesławieckie a ona już zrobiła dla mnie takie oto cuda,które są ręcznie malowane:





Ten oczywiście nie jest ręcznie robiony ale pierwsza maszyna w mojej kolekcji:)


Bożenko serdecznie Ci dziękuję za WIELKĄ  radość jaką mi zrobiłaś:)))

Bardzo dziękuję za to,że tu zaglądacie i pozostawiacie "słóweczko":))

48 komentarzy:

  1. Que belo bordado a ponto cruz!
    Também gostei muito dos dedais.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie hehe, zmylił mnie ten ogon, myślałam że to poręcz mostka;) Na pewno jednak wierzyłam że będzie jakieś zwierzę;)
    Sweterek na pewno będzie Twoim ulubionym. Brawo Jadziu!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujący tygrysek. Będzie pięknie wyglądał:)
    Sweterek ślicznie wychodzi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadwigo, ale piekne prace tworzysz, tygrys bedzie rewelacyjny, a dzieki Iwonce bedziesz miala wlasnorecznie zrobiony sweter:) Naparstek z maszyna cudny, nigdy takiego nie widzialam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękny tygrys.Powodzenia w dzierganiu sweterka, trzymam kciuki.
    Naparstka z maszyną nigdy nie widziałam super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. to zgadłam ,że zagatkowa robótka to zwierz kibicuje już widzę koniec:)
    U Ciebie Jadziu jak w pendolino się xxx:)podziwiam czekam wciąż na adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hermosos trabajos
    unos dedales preciosos, el de la maquina de coser es muy original
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful jobs and thimbles.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Tygrys jest niesamowity! Mnóstwo krzyżyków i kolorów... Tobie takie hafty wychodzą, masz do nich cierpliwość, pracujesz systematycznie i efekty są szybko widoczne!Sweterek zaczęty, już coś widać. Ładne kolory! Naparstki też śliczne, szczególnie ten z maszyną do szycia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagadka odkryta.Pieknego tygryska wyszylas.Naparstki sa cudowne.I juz sweterek sie robi...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne naparstki! Miłego dziergania:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wzór do haftu - niezłe cudo z niego będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, dobrze wychodzi Ci dzierganie. Chyba największą satysfakcję ma się
    z własnoręczne zrobionego swetra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tygrys rewelacyjny. Naparstki przepiękne,ma wielki talent Bożenka:)Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę że efekt koncowy będzie supr ju teraz widać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tygrysy, tego wzoru nie znam. Naparstki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kocury, i te małe i te wielkie, dzikie. Czekam na efekty haftowania z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten naparstek z maszyną.
    Haft wygląda na bardzo pracochłonny, ale warto czekać na efekt.
    Bardzo podoba mi się włoczka z której robisz sweter, choć pewnie nie jest ona łatwa do dziergania. Rzuciłaś się na głęboką wodę :)
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki kociak:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejciu! Kochana Moja, kolejny obraz powstaje , który będzie arcydziełem. Podziwiam Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. No prosze jaka Bożena jest zdolna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy bym nie zgadła... piękny hafcik się szykuje
    ostatni naparstek cudowny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft zapowiada się wspaniale - powodzenia!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten ogon bardziej przypominał mi pytona,czy jakieś tam inne pełzające, ale na takiego koteczka to bym nie wpadła. Z drutami radzisz sobie nieźle,a Iwonka to taka Mistrzyni,że czapki z głów ! Naparstek z maszyną wymiata,choć nie zbieram, to nawet mnie zachwycił, bardziej od innych :)
    Uściski :)
    Ps. A mój kotecek dalej leży ...

    OdpowiedzUsuń
  25. zapowiada się wspaniały haft

    OdpowiedzUsuń
  26. Trygrys zapowiada się świetnie, tak samo zresztą jak sweterek.
    Jestem pełna podziwu. Tyle różnych prac.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdobienie naparstków to misterna praca. Świetna wymianka. I nieustannie podziwiam Twoją pracę nad haftem. Poszłam do Iwonki, zachęcona Twoją dziewiarską pracą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tygrys to prawdziwe dzieło i idzie ci szybko jego robienie. Jestem pod wrażeniem ręcznej roboty naparstków, toż to takie maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  29. Powstanie śliczny obraz...naparstki pięknie, masz coraz bogatszą kolekcję, gratuluję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jadziu przed Tobą jeszcze dużo pracy nad tym tygryskiem,ale na pewno wyjdzie pięknie :)
    Sweterek też się zapowiada bardzo ciekawie,na wiosnę nowy ciuszek jak znalazł,kolekcja naparstków robi wrażenie :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Będzie bardzo fajny sweterek - kolekcja się powiększyła o cudne naparsteczki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Trabalhos fantásticos e os dedais são muito bonitos.
    Um abraço e boa semana.
    Andarilhar || Dedais de Francisco e Idalisa || Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  33. Jadziu - powodzenia, będzie kolejne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Tygrys będzie piękny :) ładna ta włóczka kolejne piękne naparstki do vkolekcji

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny haft a sweterek zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super hafcik się zapowiada! Piękne naparstki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Tygrys rewelacja.Naparstki Bożenki bardzo fajne.Z niecierpliwością czekam na finał sweterka:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Todos trabalhos são muito bonitos, mas os dedais me apaixonam
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  39. No no Jadziu! Tygrys będzie cudowny! Jak wszystkie Twoje hafty. Czekam na efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  40. druty to na prawdę fajne rękodzieło, zobaczymy co wypleciesz!. Ostatni naparstek to małe dzieło sztuki, albo wielkie, chociaż nieduże! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne dzieła się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejny hafcik zapowiada się cudowny.wdterek zapowiada się super.Przesliczne napartki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Naparstek z maszyną fenomenalny! :) małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  44. Będzie kolejny wspaniały haft! A kolekcja naparstków coraz okazalsza :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale świetne naparstki! Przydałby mi się któryś z nich:)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń