niedziela, 3 września 2017

Skończone:)



Witam!!

Skończyłam swój haft"Punkt na skale"';) Teraz tylko pozostało go oprawić:)
Ostatnio było tak:




A po skończeniu wygląda tak:




Bardzo fajnie się haftowało ponieważ większość haftu to pół-krzyżyki.Myślę,że po oprawieniu będzie widać cały efekt tego,moim zdaniem,przepięknego haftu:)

W tygodniu spotkała mnie ogromna niespodzianka. Otóż czytając blog Gosi http://kgosia.blogspot.com/  zobaczyłam,że ogłosiła Candy i dowiedziałam się,że zbiera magnesiki.Zaproponowałam jej,że mogę przesłać jej magnesiki z Bolesławca co uczyniłam.Parę dni po wysyłce przyszła do mnie niespodziewana przesyłka w której były między innymi 2 naparstki których nie mam w swoich zbiorach.Bardzo się ucieszyłam aczkolwiek nie spodziewałam się.Było to bardzo miłe zaskoczenie.Gosiu bardzo Ci dziękuję za te naparsteczki.Na prawdę jestem bardzo szczęśliwa!!!






Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:) 

43 komentarze:

  1. Piękny haft i miła niespodzianka od Gosi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz wyszedł przepiękny :) Widzę ,że hobby przybywa w postaci naparstków :)
    Ja zbieram pocztówki z pozdrowieniami i dzięki blogowym koleżankom ładnie powiększyła mi się kolekcja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszedł:))Ja coś ostatnio trafiam na książki których akcja dzieje się w latarni morskiej:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczarowałaś piękny obraz Jadziu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Ale masz tempo! Szczerze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft prezentuje się imponująco! Gratuluję cierpliwości :)
    Naparstki cudne, bardzo miła przesyłka. Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, że haftujesz takie duże obrazy i w dodatku w takim tempie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft Jadziu! Jak dla mnie wykonany w tempie ekspresowym! Fajną niespodziankę dostałaś od Gosi.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko Jadziu!!!! Pokaż oprawiony koniecznie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, nie tylko Twoim zdaniem haft jest przepiękny, a właściwa oprawa doda mu uroku. Niespodzianka jak dla Ciebie cudna :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten haft! A naparstki również urocze, z Raciborza jeszcze nie mam :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny obrazek:)ależ ci to poszło

    OdpowiedzUsuń
  13. Obraz przepiękny!!! Podziwiam Cię za cierpliwość i ekspresowe wykonanie.
    Piękna niespodzianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny obraz :) Koniecznie pokaż w oprawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft cudny.Fajna naparstkowa niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastic embroidery! The thimbles are very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadziu, obraz śliczny, a niespodzianka na pewno jedna z milszych :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny haft Jadziu :) uwielbiam te morskie klimaty :) A Twój obrazek to perfekcja w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie Ci to wyszło. Dokładnie tak jak sobie to wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny haft - kocham morskie latarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny haft powstaje, Jadziu! Ja też uwielbiam latarnie morskie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny obraz wyhaftowalaś. Fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  23. Obraz jest cudowny Kochana !!! Jestem absolutnie zauroczona Twoją pracą :* Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jadziu przepiękny widoczek cudnie Ci wyszedł :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja dawno nie haftowałam. Piękny ten widok, świetnie wygląda na gotowo. Jaka rama ?

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny haft :) wyglada jak malowany :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wiedziałam, że będzie cudny i jest!
    a co do naparstków to już chyba niewielu brakuje w Twojej kolekcji?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadziu, pięknie prezentuje się ten punkt!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały obraz Jadziu! Podziwiam tempo pracy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haft rewelacyjny!..a tempa pracy w którym go wykonałaś...zazdroszcze;)Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko! cóż za piękny haft! ma w sobie moc :))))) gratuluję naparsteczków!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow cudowny ten haft jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń