poniedziałek, 21 października 2019

Oprawiony i skończony:)



Witam!!!

Oj trochę mnie tu nie było,ale byłam poza miejscem zamieszkania:)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać oprawiony haft "Sara Moon"Przed oprawieniem wyglądał tak:




A po oprawieniu tak:







Również udało mi się skończyć "Gąsioreczkę z Bretanii".Tak wyglądała jak ostatnio Wam pokazywałam:





A po skończeniu wygląda tak,ale jeszcze przed oprawieniem:





Chciałabym Wam również zaproponować trzeci tom książki Katarzyny Michalak-"Zagubiona"
Na prawdę warto przeczytać!!!!





Po przyjeździe do domu zastała mnie miła niespodzianka od Beaty-Beci z okazji minionych imienin:




Beatko bardzo dziękuję za pamięć:)

I oczywiście naparstki,tym razem z Turcji:






Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)






26 komentarzy:

  1. Gosto destes trabalhos e os dedais são muito bonitos e aproveito para desejar uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Oprawa dodaje jeszcze więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your artworks are absolutely stunning!You are a great artist,very talented!Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie dostojnie prezentuje się na ścianie :)
    wspaniała gęsiarka:)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprawa dodała elegancji. Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe hafty, a ten oprawiony to cudo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podziwiam Twoje haftowane obrazy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety! Do Twojej galerii znowu dojdą dwa wspaniałe obrazki.
    Pokaź kiedyś całą swoją kolekcję obrazów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty, a szczególnie ten w oprawie. Rama nadał mu charakteru, wygląda super przy zielonym passe partout :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonitos bordados, a moldura ficou muito linda. Maravilhosos dedais.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne obrazy. Szczególnie ten pierwszy z ciemno zielonym tłem.
    Jest bardzo delikatny w stylu romantycznym :)Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sara moon to prawdziwe cudo-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, bardzo delikatny i "zwiewny". Gęsiareczka również prezentuje się ciekawie, czekam zatem na oprawę :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obraz - ideał! Oprawa wydobyła całe jego piękno!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafty idą jak szalone. Teraz jesienne wieczory przed nami, to dopiero zaszalejesz! Turecki naparstek fantastyczny! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycające hafty!!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te obrazki sobie wyhaftowałaś:))Jak pisałam Michalakową przeczytałam całą:))jestem jej fanką:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Jadziu, masz chyba jakąś turboigiełkę;)
    Michalak lubię, niestety w bibliotece kolejka, ale spokojnie czekam;)
    Pozdrawiam Jadziu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy haft zapiera dech- cudny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam :)
    Cudne hafty wychodzą z pod Twoich dłoni , Sara Moon mnie zauroczyła!
    Zagubioną czytałam i uważam, że to świetna ksiąźka :)
    Pozdrawiam i zapraszam:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń