niedziela, 31 maja 2020

Kolejny haft:)



Witam:)


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny rozpoczęty haft.Tak jak wcześniej pisałam lubię wyszywać więcej niż jeden haft - przynajmniej się nie nudzę:))))
Tak wygląda rozpoczęty haft:








Może ktoś coś rozpoznaje???Zaznaczam,że haft będzie duży 48 x 72 cm. Jedno zdjęcie robione jest przy świetle naturalnym,drugie przy sztucznym:)


Chciałabym się też pochwalić drzewkiem-"rajska jabłoń",które pokazywałam w poprzednim poście a które przyjęło się i zaczęło wypuszczać listki:




Bardzo polubiłam Lucinde Riley, od której książek nie można się oderwać,ale też dużo można się dowiedzieć.To kolejna książka,którą przeczytałam i którą jestem zachwycona:))) Szczerze Wam polecam:)





I jeszcze naparstek z Meksyku z miasta  CanCun:





Niestety muszę się z Wami na trochę pożegnać,ponieważ we wtorek idę do szpitala na operację nogi-więc trzymajcie za mnie kciuki:))

Dziękuję za wszystkie komentarze i za to że tu zaglądacie:)











18 komentarzy:

  1. Jadziu, czy to będzie haft jesienny, bo kolory trochę to sugerują?
    Trzymam kciuki,niech wszystko idzie zgodnie z planem.Zdrówka, Jadziu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Riley dzięki Tobie:)))teraz czekam na "Siostrę słońca".Jest w bibliotece tylko przez kwarantannę książek trudniej dostępna:)))Jeszcze mam do przeczytania "Dotyk anioła",ale to już w czerwcu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A haftowałaś kiedyś koralikami? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziu, trzymam kciuki i zdrówka życzę :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie wiem co to jest, ale będę czekała na kolejna odsłonę, może wtedy będzie łatwiej ;) a rajka jabłoń przepięknie kwitnie, więc pewnie w przyszłym roku już będziesz mogła cieszyć się nią na całego :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie potrafię zbyt długo przy jednym hafcie wytrwać :D Z drugiej strony staram się jednak nie zaczynać zbyt wielu, bo tworzą mi się wtedy ufoki. A tego bardzo nie lubię. Obstawiam, jak już ktoś wyżej napisał, że Twój nowy obraz będzie w tematyce jesiennej, ale co to dokładnie to nie jestem w stanie zgadnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy takim rozmiarze obrazu trudna zagadka;) Na razie postawie na "Przed polowaniem", bo nic innego nie przychodzi mi do głowy;) Jabłoneczka pięknie rośnie!
    Wracaj Jadziu szybciutko i szybko dochodź do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Jadziu, że już po wszystkim i dochodzisz do zdrowia?
      Trzymam kciuki i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Początek haftu ciekawie się zapowiada :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się wspaniały efekt, trzymam kciuki ;) Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno będzie kolejny wyjątkowy. Powodzenia , pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. mrocznie leśnie bajkowo ale wielki będzie fantastik:)
    życze powodzenia ortopedycznego i szybkiego powrotu na nogi :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście trzymam kciuki za pomyślną operację. Cieszę się że jabłonka się przyjęła. Co do haftu to nie mam pojęcia co to jest :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia z nogą, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że już po wszystkim i już nie boli.Dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful thimble and job.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń