piątek, 11 marca 2016

Trafiła mi się fucha:))))



Witam!

PROSZĘ WAS ZAGLĄDNIJCIE DO BLOGA ANI: http://zpasjawtle.blogspot.com/2016/03/pokaz-ze-masz-serce.html

U mnie trochę będzie przerwy w blogowaniu ponieważ trafiła mi się"fucha":)))Po dobudowie wreszcie zdecydowaliśmy się na zrobienie wjazdu i uporządkowanie ogrodu ekipa,z którą byłam umówiona na sierpień przyspieszyła i właśnie zabrała się do pracy i tak to wygląda:














Jakiś czas temu wyszyłam mojej przyjaciółce Jance,która jest jeszcze bardziej zakręcona w temacie naparstków,ale jeszcze nie prowadzi bloga taką niespodziankę:









Wczoraj odwiedziła mnie Magdusia,która była we Włoszech i przywiozła mi niespodziankę w postaci naparstka zrobionego z lawy i kupionym na samym kraterze Wezuwiusza.Myślę,że to taki ewenement naparstkowy. Magdusiu bardzo,bardzo Ci dziękuję,że pomyślałaś o mnie!!!





Chciałabym jeszcze bardzo serdecznie podziękować za wszystkie tak życzliwe komentarze pod poprzednim postem i podziękować Wam,że do mnie zaglądacie:)))










46 komentarzy:

  1. Gostei desta postagem.
    Um abraço e bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda jest , bedzie pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się dzieje! Super! Pogoda wiosenna nam się zrobiła to i można ruszać z kopyta. Trzymam kciuki i czekam na efekty końcowe :)
    Haft jest przepiękny! Też mi się marzy, tylko trochę nie wiem gdzie miałby zawisnąć, bo wolne miejsce są zjadane przez naparstkowe półki ;)
    Naparstek świetny, chyba się jeszcze z takim nie spotkałam, baaardzo miły prezent! A Koleżankę koniecznie namawiaj na bloga! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudnego łikendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja piernicze ! To tak ogólnie - witam na placu budowy, no i siedzisz teraz jak na wulkanie - dosłownie i w przenośni :) A naparstki przecudne, wiem, bo mam wyhafcone takie same i też se dostałam od koleżanki :)
    Buźka i nie daj się tym podwórkowym operatorom !

    OdpowiedzUsuń
  5. To u Ciebie wiosna na całego ,teraz bałagan ,ale później będzie pięknie:)
    Niespodzianka dla koleżanki jak zawsze w Twoim wykonaniu idealnie wyhaftowana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości, bałagan ale za to będzie później pięknie. Każdy remont daje kopa ale potem radość. Piękne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha :) fajnie ja mam tak przynajmniej raz w tygodniu ;)
    Stokrotki w naparstkach są piękne, bardzo podoba mi się ten wzór :)
    Naparstek z lawy to prawdziwa perełka kolekcjonerska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Remontów to ja mam po dziurki w nosie ,od 10 lat coś przerabiamy ,więc życzę cierpliwości najlepiej anielskiej:)
    Fajne hafciki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sliczny ten hafcik z naparstkami, slodkie te stokrotki:) Pozdrawiam i zycze wytrwalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik super :) powodzenia przy fusze, bo będzie się działo :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw trzeba zrobił bałagan , żeby potem było widać że jest porządek :)Tym traktorkiem to Ty grasujesz:D
    Naparstek rewelacja, prawdziwy unikacik.
    Hafcik z naparstkami cudowny , będę żebrać o wzór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny hafcik .Powodzeni w pracy w koło domu.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca wre i wiosna już zagości na "nowym podwórku".
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widze że stokrotki i u Ciebie zakwitły.
    Na podwórku bałagan, ale za to jak później będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello. Beautiful thimble and labors!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. oj i mi ten wzorek chodzi wciąż po głowie...
    wjazd zrobią i będzie porządnie,ja mam 150 metrów granitu też ułożóne i nareszcie nic się nie wnosi błota...buziaki czekam na koniec

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz jest bałagan ale za to później będzie pięknie.
    Piękny hafcik.Naparstek z lawy to dopiero cudeńko.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale potem będzie jak w raju

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadziu, hafcik jest oryginalny, jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pracowity czas przedwiosenny. Pamiątka dla koleżanki śliczna

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj.
    Teraz chwilkę się przemęczysz a później będziesz jak Pani na włościach :)Super !!! Hafcik świetny a naparstek rzeczywiście wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dedal muito interessante!
    Fantastico trabalho!!! Gostei muito do bordado.
    Bom fim de semana
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft z naparstkami bardzo mi się spodobał. Wyglądają jak mini wazony :)
    To się ekipa faktycznie pośpieszyła :), ale będziesz miała wszystko pięknie zrobione na lato.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam w klubie z remontami w ogrodzie :) teraz troche balaganu, ale na wiosnę i lato będzie przepięknie :) haft z naparstkami to tak ciekawy pomysl ze aż na dluzej się przy tym zdjęciu zatrzymalam :) fajnie to wygląda :) a naparstek z lawy - perla w koronie :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli całe lato spędzisz w pięknym, nowym otoczeniu.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, nie zazdroszczę Ci rozgardiaszu wokół domu, ale potem będziesz miała pięknie. Fajny naparstek otrzymałaś. Dziękuję za przemiłą niespodziankę. Cudny prezent dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne naparstkowe doniczki z kwiatuszkami. Idziesz, jak burza ze wszystkim i do tego jeszcze ekipa remontowo-budowlana; oby jak najszybciej się uwinęli z tym bałaganem. Będziesz miała pięknie w swoim obejściu. Naparstek unikatowy, honorowe miejsce mu się należy, a koleżance wielkie pochwały, że o Tobie pomyślała. Działaj Jadziu, działaj, będzie co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ oryginał z tego naparstka! Jest co podziwiać. A hafcik również oryginalny i ciekawy. Ślicznie wyhaftowany. Roboty nie zazdroszczę ale efektu już tak;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. To pięknie będzie wokół domu. Podoba mi się haft, ładne cieniowanie i dlatego kwiatki wyglądają naturalnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jadwigo Kochana, widzę że u Ciebie roboty pełną para, ale ten wjazd bedzie rewelacyjnie wyglądał! A hafciki powaliły mnie na kolana!! Po prostu istna rewelacja! Wykonałaś to perfekcyjnie Kochana, jestem pełna podziwu Kochana :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezła fucha Ci się trafiła. Ale jak potem będzie pięknie.
    A hafcik z naparstkami jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zmiany są potrzebne w życiu każdego. Liczę na piękny efekt prac. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Jaki piękny ten naparstek. Ja byłam w Pompejach, takiego nie widziałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hafcik mnie zachwycił! A prace remontowo-budowlane jakoś przeżyjesz, bo potem będzie tylko lepiej, wygodniej i przyjemniej. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Hermosos trabajo a punto de cruz, y lindo dedal.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  36. Original thimble. Enjoy !
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  37. To świetnie że teraz do Ciebie przyszli będziesz mogła sobie jeszcze po gospodarować w ogrodzie :)Hafcik wspaniały pozazdroszczenia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny hafcik!! Śliczny naparstek, bez wątpienia jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję ci Jadziu za aktualizację wpisu. Każdy , choć najmniejszy gest dla Natalki jest ważny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne XXX - supr będzie w ogródku Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ śliczny hafcik! Taki ciepły i wiosenny:)
    Nie zazdroszczę bałaganu w ogródku, ale za to później będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne wyszywane naparstki :) Nie rozumiem tylko tej przerwy w blogowaniu - też mam pracę, ogród, remonty, wyjazdy, a bloguję nieprzerwanie codziennie od 10 lat - to naprawdę w niczym nie przeszkadza - wszystko jest kwestią odpowiedniej organizacji i priorytetów. Polecam blog Pani Swojego Czasu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj fucha , fucha ale zaraz będzie i po a koło
    domku będzie pięknie i czysto ;) Naparstek bardzo
    orginalny Jadziu - masz super znajomych i przyjaciół ,że
    zawsze o Tobie pamiętają !!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Haft genialny:)) Naparstek z lawy jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń