niedziela, 12 listopada 2017

Kawowy sal:)



Witam!

Zapisałam się u Sylwii na blogu http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/ na sal kawowy.Zapisałam się na niego dlatego,że Sylwia nikogo nie ogranicza,można wyszywać dowolną ilość obrazków i pokazywać do 15-ego każdego miesiąca.Bardzo mi to odpowiada,gdyż nie należę do ludzi którzy lubią robić na zasadzie"ja muszę"!!! Bardzo mnie to wtedy męczy i szybko się zniechęcam!!!A uważam,że haft to ma być przyjemność!!!
A oto moje postępy w tym salu:
Tu jeszcze bez okreskowania:)









A tutaj po okreskowaniu:



A teraz całość przesyłki jaką otrzymałam od Tatiany z Taszkentu:



I jeszcze jedno: pytacie mnie o pokazanie całości moich naparstkowych zbiorów.Niestety nie jest to możliwe ponieważ nie da się jednym zdjęciem objąć wszystkich półek z naparstkami.Dlatego we wcześniejszych postach pokazywałam zdjęcia półek z naparstkami,ponieważ można dokładnie je sobie pooglądać.Dla przykładu jedno zdjęcia z półkami z kawałka ściany:



Dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)


35 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię Jadziu, bo u mnie słowo muszę wywołuje nerwowe odruchy;)
    Haft zapowiada się pięknie. Ściana z naparstkami, właściwie jej część, wygląda imponująco!
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik powstaje,ja też nie lubię być zmuszana :)
    Twoja kolekcja naparstków zapiera dech w piersi !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa nie może być przymusem, bo wtedy nie jest zabawą :)
    Kolekcja naparstków imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokłądnie też tak mam ...dlatego jak są proste zasady to biorę udział:)
    pieknie pięknie z tymi półeczkami ta Twoja kolekcja wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością nie należysz do osób, które lubią to co muszą, ale jestem na stówę pewna, że nie odpuścisz i zrobisz na czas :) Zapowiada się cudny haft, a Ty lubisz xxx, ba Ty Kochasz xxx ! :) Kolejne rewelacyjne naparstki. Proponuje nagrać filmik z kolekcją i załączyć celem prezentacji :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci idzie Jadziu:) AA Twoje naparstkowe królestwo zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też rękodzieło cieszy wtedy, gdy za bardzo nie ograniczają mnie terminy, a jakieś spóźnienie nie skutkuje wyrzuceniem z zabawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domyślam się, że trudno pokazać całość hobby ale wiesz ile dokładnie masz naparstków?:) Jakoś te sal-owe zabawy mnie nie kręcą. Nawet nie mogę swoich kotów skończyć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie lubię ograniczeń . W zabawach nie biorę udziału. Nie robię też nic na zamówienie , bo nie lubię. Haft kawowy będzie uroczy. Niedługo Jadziu ścian ci zabraknie na półeczki hehe... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale się zapowiada!
    Twoja kolekcja naparstków zachwyca:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy hafcik będzie.Twoje kolekcja naparstków jest imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten hafcik! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, u Ciebie to chyba muzeum naparstkarstwa jest! Kolekcja budzi szacun i ekspozycja fantastyczna. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naparstki - hicior
    A kawkom kibicuję - ja już mam wyszyte
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Te naparstki od Tatiany są poprostu rewelacyjne! Cała kolekcja wygląda super, fajnie,że nie trzymasz naparstków pochowanych w pudłach np po telewizorze ;). Haft zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Magnificient collection of thimbles!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kawowe motywy. Ciekawa jestem jak będzie się prezentował cały haft.
    Naparstki od Tatiany - wiadomo - fenomenalne!
    Cudne zdjęcie kolekcji! Ile się już tego uzbierało?

    OdpowiedzUsuń
  18. Parabéns pelos belos projetos!
    Eu adoro ponto de cruz!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie lubię zabaw ze zbyt wielką ilością zasad.;)Piękna kawka wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  20. niezła kolekcja!!! hafcik zapowiada się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  21. Okazala kolekcja.Sa piekne!Szykuje sie uroczy haft.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo apetyczna kawka wyszła, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogromnie podobają mi się wzory tych kawkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie Moja Jagódko Kochana :* Jestem zauroczona :* Jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Woow jaka kolekcja naparstków,imponujacy zbiór. Fajny haft powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Naparstki są u Ciebie w mega ilościach, a haft z moim ulubionym napojem super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam te kawki wyszyte już od kilku lat - przyjemnie się je haftowało i efekt będzie wspaniały!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fraape bardzo mi się podoba :) Lubię takie małe motywy. :)
    Kolokacja naparstków wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń