niedziela, 26 listopada 2017

Małe co nie co:)))



Witam!!

Ostatnio nie za bardzo mam czas na robótki,z różnych to względów:))Postawiłam parę krzyżyków w konikach.Było tak:





A jest tak:





Jakiś czas temu od Walentyny z Rosji otrzymałam naparstki ręcznie malowane.Bardzo mi się one podobają są bardzo kolorowe i precyzyjnie wykonane.Są to Królewna Śnieżka, Mędrek, Gburek, Śpioszek, Gapcio, Apsik, Nieśmiałek i Wesołek:)




I jeszcze chciałam Wam pokazać bombkę ręcznie malowaną,którą otrzymałam w prezencie od PasjiArt za którą serdecznie dziękuję:






Chciałam Wam również polecić fajną książkę Doroty Gąsiorowskiej "Melodia zapomnianych miłości"-gorąco polecam:





Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i za to,że tu zaglądacie:)

36 komentarzy:

  1. Śliczne naparstki, miałabym problem by rozpoznać który krasnal jak się nazywa 😁 xxx może nie w spinterskim tempie, ale widocznie się posuwa naprzód, a w koncu haft, to nie wyścig i ważny jest efekt końcowy, a ten już zachwyca. Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i powolutku, ale zawsze do przodu. Będzie kolejny piękny obraz. Naparstki wesołe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zwierzęce motywy. Czekam na finał.
    Pochwal się ile masz już naparstkow?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci idą te koniki, a naparstki są zabawne:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest taki ozdobny naparstek w róże i przerzucamy go z kąta w kąt bo jest bezużyteczny. Jakbyś chciała to mogę Ci go podesłać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Konie coraz piękniej się prezentują i coraz bliżej do finiszu. Naparstki przepiękne, bombka też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pronto lo terminara y quedaran muy bien
    Hermosos dedales
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Gąsiorowska pisze świetnie:)))poszukaj jej innych książek ,nie pożałujesz:))))w ogóle uważam,że młode polskie pisarki nie odbiegają od światowych,a nawet je przerastają niejednokrotnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Postępy są widoczne, a to zawsze bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te Twoje postępy to u mnie miesiąc roboty:)
    masz super tempo:)buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie fantastyczne naparstki do kolekcji, Królewna Śnieżka to bardzo fajna bajka! koniki prawie brykają ;) co do bombeczki jest prześliczna, pamiętam że kiedyś takie bombki były rarytasem, jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy postęp w hafcie cieszy :) Śliczne naparstki!

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspanaiałe postępy w hafcie Jadziu! Tempo masz niesamowite!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik coraz piękniejszy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co raz bardziej okazały obraz. Cudne naparstki.

    OdpowiedzUsuń
  16. No w tych konikach to tak całkiem sporo tych krzyżyków nowych się pojawiło! Naparstki od Valentiny cudne, też mam ten zestaw i uważam, że jest bardzo udany. Bombka, jak to od "Pasji" - cudna! Ślę serdeczności! Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadziu koniki już wyglądają przepięknie:)
    a sopelki cudne, podziwiam wszystkich malujących:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tego naparstkowego zestawu nie mam. Ogólnie ostatnio mam jakieś naparstkowe osłabienio. Bombka od PasjiArt rewelacyjna, a krzyżyków w hafcie jednk trochę przybyło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne naparstki.Całkiem sporo krzyżyków na hafcie przybyło.Bombka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyłoniło się coraz więcej tła. Naparstki śliczne i bombka również. Dzięki za polecenie książki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniki już są śliczne.Krasnale urocze a bombka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A coleção de dedais é fantástica!
    Todo trabalho é perfeito.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny haft :) mi brakuje czasu na wyszywanie .. cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie przybywa. Będzie ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hafcik pięknie przybywa - och jakie urocze krasnale do kolekcji i bombka śliczna :) Chyba mam tę książkę na czytniku ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Konie bardzo by się podobały mojemu ślubnemu, jego ulubiony temat. Mnie również się podobają, przepiękny haft.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda przepięknie moja Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  28. oj przybywa tych x x x , piękne podarunki
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. O mamciu tak duża praca wymaga czasu i systematyczności- pięknie sią zapowiada bombeczka cudowna pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo przybyło w konikach, nie mogę oderwać oczu od tej przepięknej bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Same piękne rzeczy u Ciebie. Haft jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  32. Konie mnie zachwycają :) Naparstki wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń